Boterea ikusi dut


Ez dakit zer egin, bi Martini hartu ditut, sei kroketa jan ditut eta Patrixi ez da azaltzen.
Ez da etorriko…zer iruditzen zaizu zuri lagun? Ez dela etorriko…
Hau panorama. Beste Martini bat hartuko dut. Eskerrak ez direla Azkoitikoak bezela, han edaten ba dituzu hiru pelotazo, prest zaude Kirofanora joateko. Hoiek dira Martini puskak!!!
Ze ederra den, hara joan, lagunekin egon, lau edo bost ardo hartu eta bazkaltzera joan baino lehenago, Martini atomiko batekin bukatu. Bikain!!!
Azkoitiari eta Martiniri egin diet propaganda piskat ( merezi dutelako) eta hemen ez da inor azaltzen.
Ah, ah, ah, oraintxe ikusi ditut Euli batzuk, Txatan etxean ezagutu nituen. Agian Rita ere gonbidatu dute, ze ondo!
Ez, ez dut ikusten Rita, udaran ikusiko gara. Zuk ez dakizu nor den Rita, ezta? Emakume azkoitiarra da, Txataren emaztea, bere etxean egon nintzen gordeta, han egin nintzen Eulien laguna.
Geroztik adiskideak gara Biriatuko Euliak eta ni. Hemengo Euliak alaiak dira, baikorrak eta azkarrak, burmuina handia dute eta ba dakite erabiltzen.
Gaur triste xamar ikusten ditut, ez da normala, ez dira hurbildu neri agurtzera. Ba ni hurbilduko naiz.
Baina ze gertatu da? Patrixi lurrean etzanda dago. Oso itxura txarra dauka.

-- Zer gertatu zaizu maitea?
-- Hona nentorrela boterea ikusi dut. Ze sustoa pasa dudan, a ze beldurra Kaiku.!
-- Pentsatzen nengoen bai, zerbait gertatu zaizula, ez da normala zu berandu iristea.
-- Iritsi naizenean pozik. Uzte nuen bertan hilko nintzela.
-- Hain gaiztoa , hain basatia da?



Monstru bat da,
monstru beldugarria,
oso maltzurra,
oso gaiztoa,
oso basatia.
Eskubiko hanka
general bat da,
ezkerrekoa
gotzaia.
Eskubiko eskua
intelektual bat da,
ezkerrekoa
politiko profesionala.
Burua berriz
kaxa handi bat da
eta kaxa horri lotuta,
uso bat dauka.
Usoak demokrazia izena du.
Ez dut gehiago ikusi,
ihesi etorri naiz.



-- Gaur ezkondu egin behar dut.
-- Egoera horretan pentsatzen duzu ezkontzea?
-- Bai. Egoera honetan eta edozein egoeretan, nik hartzen ditut nere erabakiak. Botereak ez du agintzen nere bizian, Euliak autonomoak gara.

-- Ezagutu dut zure senargaia, kriston sasoia dauka, baina ez diot zakilik ikusi.
-- Burmuina ikusi diozu edo ez diozu burura begiratu?
-- Patrixi nola zauden gaur…ondo pasatzera etorri naiz, hau ezkontza bat da, ez da mitin bat emateko lekua.
-- Ez naiz mitin bat botatzen ari, ari naiz gauzak bere lekuan jartzen. Bizian zutabe batzuk daude, ezin dutenak erori, ezta pitzatu ere. Eta orain eskerrak eman behar dizkizut, nere ezkontzara etortzeagatik. Bizian ez dago bakarrik Aberria edo familia, lagunak ere ba daude eta lagun bati traizionatzen duena, traidore bat da.
-- Ze gozaldu duzu gaur!!! Ni ba noa Martini bat hartzera.
-- Beste batekin agian ikusiko diozu nere senargaiari zakila.

Euli hori ikaragarria da, bere ezkontzan, bere biziko egun garrantzitsuenetako batean, ez du atsedenik hartzen. Sinestezina benetan!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

hurrengoa : Bertsoak paretan idatzita