Ardo onaren inspirazioa


Berriro itzuliko gara Patrixiren ezkontzara. Ez gaude urruti, hemendik hara bi kilometro edo hiru daude. Ze polita den Bidasoa, ezagutzen duzu? Ezetz esan duzu!
Udara honetan etorri behar duzu. Goizean joaten zarete Urdazubira, Zugarramurdira, gero Ainhoara, Sarara, ikusiko duzu ze ederrak diren herri hoiek, ze xarma duten.
Eguerdi aldera, goxo goxo, parajeak disfrutatzen, ahal duzue joan Donibane Lohitzunera,
pare bat Martini hartu eta gozatu ikusiko duzuna, neretzat Donibane da Euskal Herriko herri ederrenetako bat.
Gero Hendaiara jaitsi, hau ere herri dotorea da, nere alabeen herria da, beno eta neurri batean gurea ere.
Gero bazkaldu Biriatun, sagardo botilak uretan sartu, Bidasoako uretan, hori luxua da, eta bero asko egiten baldin ba du, zuek ere sartu beldurrik gabe.
Hor baduzu lagun plan bat, ona eta merkea.

Hemen gaude sekulako espektakuloa ikusten. Ikusten esan dut, zerbait esan behar dudalako, baina hemen ikusi…hamar milioi Euli ba daude eta astoak, Gipuzkoan eta Lapurdin dauden denak. Ze pasada!!!
Onena izango da etxe aldera joatea. Edo gelditzea? Gu, gizakiok, kolokatzen garenean, inspiratu egiten gara, alkoholak inspiratu egiten gaitu, hori egia da.
Adibidez astoak kolokatzen direnean, zer egiten dira, mozkortu bakarrik edo inspiratu ere?
Inspiratu egingo dira, zergatik ez!
Hemen gainera ez dago txantxarik, Remelluri, Campillo, dauden ardo onenak, erretzeko Cohibas, ke nibel maribel!!!
Oraintxe jarri naiz asto zahar baten ondoan, kamisetan esaldi bat dauka. Justu justu orain, jarri da beste asto bat aurrean eta ezin dut ikusi. Egon piskat.

Pentsatzea begiratzea da,
ikusi nahian burmuinarekin
begiekin ikusten ez duguna.


Azkar mugitzen ba naiz, izango dut beste zerbait irakurtzeko aukera. Bi edo hiru urteko asto batek, pankarta bat dauka buruan. Urruti xamar dago…. joan egingo naiz, bera ez da etorriko…

Lehen dendara joan naiz,
demokrazi piskat erosi nahi nuen,
baina ezin izan dut erosi,
oso gutxi bait zegoen
eta oso garesti gainera.
Nik ez nuen nahiko dirurik.


Orain astoak hasten badira demokrazia jaten, ederki gaude! Lehen gutxi ba zegoen…
Nik pentsatu dut onena dela giroan sartzea, inspiratu egin nahi dut eta ardo hoiekin ez ba naiz inspiratzen, hobe dut ordenagailua harrika botatzea.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
BEDERATZIGARREN ATALAREN AMAIERA
.