Maitasunari, hitz bi




Nik pentsatzeko ordu pila nituen, baina orduak eta orduak. Udaran, eguna ez zen inoiz bukatzen. Eskerrak pentsatzea asko gustatzen zaidala, bestela...
Egun batean, telebista ikusten ari nintzela, hasi ziren maitasunari buruz hitzegiten, giro poetikoan. Nahi zuten Maitasuna hitz gutxirekin deskribatu.
Ba, pentsatu nuen : "..begira neretzat ze lan polita" . Eta horrela hasi nintzen pentsatzen eta hiru edo lau egunetan egin nuen hau. Egia esan eta ez naiz gezurretan ari, ez naiz batere gogoratzen non idatzi nuen, berdin da. Ea gustatzen zaizun.

Maitasuna da
pausoak behar duen taupada
bidea
bizia izateko.


Askotan saiatu naiz jakiten, zer motatako olerkia den hau eta ez dut inoiz asmatu. Hor dago eta ez dugu mugituko.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
hurrengoa : Maite zaitut Pili