Patrixi hasarretu egin da


Benetako demokrazia izango litzateke, bozketan balego nor izango den Banketxeko nagusia edo lur askoren jabea. Guk dugun demokrazia politikoak aukeratzeko da, eta politikogehienak aspaldi aukeratu dute zer nahi duten: primeran bizi.
Politikoen izateko era, aldatu beharra dago derrigorrez, ez dago besterik.
Zarata bat entzun dut eta ez dut inor ikusi, ze arraro. Auskalo zer izango den. Jarraituko dugu beste zedozer sartzen, lasai lasai.

-- Kaiku, Kaiku!
-- Patrixi non zaude?
-- Hemen, telebistaren atzean.
-- Zer ari zara hor?
-- Zer ariko naiz ba, ez dut ondo ikusten eta hemen sartu naiz.
-- Egon hor, ez mugitu, berehala hartuko zaitut.


Patrixi adinean aurrera doa eta ez du ondo ikusten. Eta okerrena da ez duela ezer entzuten, hori bai dela txarra.

-- Zer zabiltza Hendaia aldean, sendagilearengana etorri zara?
-- Biriatun ba dugu sendagilea, ez dugu hona etorri beharrik. Etorri naiz zuri gonbidapen bat egitera.
-- Gonbidapena neri?
-- Ez da lehen aldia, ez ipini aurpegi hori. Ezkondu egiten naiz Kaiku, datorren astean.
Zer, ez zara pozten?
-- Zer nahi duzu esatea….neri iruditzen zait…..
-- Bota, bota, zer iruditzen zaizu, zaharra naizela, esan garbi.
-- Ba bai, zu Patrixi Euli zaharra zara.
-- Eulia bai, baina zaharra ez. Inor ez da zaharra, bizitzeko gogoa duen bitartean eta ni bizitzeko amorratzen nago. Ni goizero goizero Eguzkia baino lehenago esnatzen naiz, biziari musu bat emateko, argiak ez nau inoz itzalean aurkitu.
-- Bizitzeko amorratzen… zuri adinean zer eskaini behar diozu zure bikoteari?
-- Nere maitasuna eta ez nizuen galdera pito hori erantzun behar. Zu ez zara inor, gure erabaki bat eztabaidan jartzeko. Guk gure biziarekin nahi duguna egiten dugu.
-- Beno, beno, jartzen ba zara plan hortan….
-- Datorren astean ezkontzen gara, Bidasoaren ur ertzean, nere senarra asto gaztea da.
-- Zer !!!
-- Lasai, lasai, ez da extraterrestre bat, aita Etxalarkoa du eta ama Saratarra.
Gu bezelakoa da, zakila handiagoa dauka, beste ezer ez.
-- Baina nola nahi duzu zure ezkontzara joatea, ni Biriatun ezaguna naiz.
-- Lotsatu egiten zara nitaz?
-- Ez…….baina ez dut ausardirik zure ezkontzara joateko.
-- Agur Kaiku. Ez zaitut inoiz gorrotatuko. Ez duzu kategoririk nere ezkontzara joateko.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
hurrengoa : Itsasora joan naiz